KLACHTENREGELING
Allereerst is het natuurlijk erg jammer wanneer je een klacht hebt over ons! We willen je uiteraard helpen om dit zo snel en goed mogelijk op te lossen.
BetCity doet er alles aan om een optimale service aan te bieden aan onze spelers. Niet alleen door een zo goed mogelijk product aan te bieden maar ook door een goede klantenservice aan te bieden.
Daarom hebben wij een uitgebreide afdeling klantenservice die 24/7 open en bereikbaar is via live chat, telefoon en per e-mail. Je vindt bovenaan de website. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice zullen wij er alles aan doen om je probleem of vragen direct op te lossen.
Mocht er ondanks bovenstaande toch geen oplossing uit komen, waar je tevreden mee bent, dan kan je bij ons een klacht indienen.
Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend. Je kan je klacht via e-mail ([email protected]) of per post sturen naar Klantenservice Betcity, Keurenplein 4 (Unit D1442), 1069 CD te Amsterdam).
Stuur hierbij minimaal de volgende informatie naar ons toe, anders zal je klacht niet in behandeling worden genomen:
✦ Je naam en de contactgegevens
✦ Een dagtekening van de klacht
✦ De omschrijving van de klacht
Het is van belang dat alle klachten serieus worden beoordeeld. Hiertoe is het van belang de klacht zo duidelijk en volledig mogelijk te beschrijven.
Je ontvangt vervolgens binnen 72 uur na ontvangst van de klacht bericht dat de klacht in behandeling is genomen.
Uiterlijk binnen 30 werkdagen na ontvangst van de klacht wordt de klacht afgehandeld en wordt je hier schriftelijk door ons over geïnformeerd. Indien de klacht een complexe situatie betreft kan de afhandeling meer tijd vergen, hierover wordt je door ons over geïnformeerd.